چگونه به نظرات دیگران احترام بگزاریم؟

خرید بک لینک
در محیط مدرسه انواع دانش اموز وجود داردادم عصبانی منطقی با ادب و بی ادببا سن های مختلف پایه های مختلف و ویژگی هایمختلف ما هم هر کدام یک نظر و ایدهخاصی داریم که شاید این نظر ما بانظر بقیه فرق داشته باشد پس نباید هر چیو کلامی رو درهر جایی به زبان بیاوریم ونظر های خودمان رو برای خودمون نگه داریمدر مورد احترام به دیگران هم میشه اینگونه گفت ما هر جور به دیگران احترام بزاریم اون هاهم همان گونه به ما احترام می گذارن مثلا ما اگر به کسی بی ادبی کنیمو آن را اذیت کنیم ان فرد هم در زمانی و در جایدیگر به ما بی احترامی میکند و اگر ما با همان شخص با ادب و احترام صحبت کنیمآن شخص هم با ما همان گونه صحبت می کندگاهی اوقات ممکن است بعضی از افرادکه دارای مشکل درسی یا خانوادگی یاشخصی یا هر گونه عملی که باعث عصبانیت شود را دارا باشد و در این موقع کمی بد اخلاقمی شود و کمی بی ادبی کنید در این شرایطما باید کنترل خودمان را حفظ کنیم و با احترامباان برخورد کنیم حتی اگر به ما بی احترامیکرد ما جواب آن را ندیم در این مواقع سکوت خیلی کار ساز استپیشنهاد ما برای سوالی که رئیس جمهورعزیز از ما پرسید این است که این اخلاق و این رفاتهای نا هنجار را معلم عزیز در کلاس درس به ما اموزش دهدو بگوید چگونه در این شرایط ما باید برخورد کنیمو کار اشتباه نکینم هر چه باشد معلم باید علاوه بر درس کلا چگونه به نظرات دیگران احترام بگزاریم؟...ادامه مطلب

ما را در سایت چگونه به نظرات دیگران احترام بگزاریم؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 5:29

برای این که یاد بگیریم به نظرات دیگران احترام بگذاریم باید شش قدم برداریم .که این قدم ها شامل :گام اوّل:هر چه قدر هم که فکر میکنید که حرف شما درست هست باز هم به نظرات طرف مقابل احترام بگزارید و با رعایت متانت دلیل صحت حرف خودتون رو به طرف مقاب چگونه به نظرات دیگران احترام بگزاریم؟...ادامه مطلب

ما را در سایت چگونه به نظرات دیگران احترام بگزاریم؟ دنبال می‌کنید

برچسب: بگزاریم؟, نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 14:36

صفحه بندی